CHOIES.COM

18:38

Witajcie Kochani ! Ostatnio dorwało mnie wstrętne choróbsko, więc nie mogę sobie pozwolić na zdjęcia. Postanowiłam więc przejrzeć stronę CHOIES i zaproponować Wam kilka rzeczy na jesień :)
W najbliższym czasie nie może zabraknąć w mojej szafie swetrów z dużym golfem i Wam także je polecam ;) Z frędzlów jeszcze się nie wyleczyłam, więc one także będą gościć na moich półkach. Zanim założycie zimowe kurtki i płaszcze nie zapomnijcie o stylowych ponczach i ogromnych szalach, które teraz możecie spotkać w każdym sklepie ! :)

   

          KLIK                                                                              KLIK



 


      KLIK                                                                      KLIK


             

      KLIK                                                                      KLIK


             

     KLIK                                                                 KLIK

          

    KLIK                                                                          KLIK


          

         KLIK                                                        KLIK




Liczę na Wasze 'kliki' ;-) 



Do następnego razu ! 
xoxo :*






You Might Also Like

16 komentarze

  1. Poklikane, świetne narzutki i szale !:)
    Klikniesz również u mnie będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się narzutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane. Będę wdzięczna jeżeli poklikasz u mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/prezent-od-choies.html

    Czekam właśnie na przesyłkę od choies na sweterek (pierwszy) :)
    Ciekawa jestem jaka będzie jego jakość. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknięte! ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te swetry! Pierwszy i drugi najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety idzie zimą i musimy się zaopatrzec w jakieś ciepluchy ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam we wszystko: 18,99$, 31,99$, 35,99$, 63,99$, 40,99$, 32,99$, 47,99$, 56,99$, 33,99$, 36,99$14,99$19,90$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcia bluzki, spódnicy i naszyjnika Dresslink oraz pod postem kolażu płaszczy z Sheinside?

    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria


    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy wybrałaś:),zdrowiej:):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne sweterki! Aż sama bym przygarnęła kilka! :)

    Pozdrawiam,
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. szal w kratę jest przepiękny<3

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne ciuszki :-) ponownie obserwuje Twojego bloga bo gdzieś mi zniknął... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko jakie fantastyczne sweterki <3
    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl