R O S E J A C K E T

13:42


Witajcie ! :)

Dziś przychodzę do Was z codzienną stylizacją. W powietrzu czuć już jesień, ale wczorajszy dzień pozwolił mi jeszcze wskoczyć w moje ulubione sandały od Deez24 :) I choć na nich moje 'lato' w tej stylizacji się kończy, to postawiłam jeszcze na pastelową ramoneskę od ZAFUL, którą znajdziecie >>TUTAJ<< Pewnie wiele z Was kojarzy ją z Zary :) Różni się troszeczkę długością. Do tego outfitu wybrałam wytarte jeansy, których dawno nie było na moim blogu ;) Ich kolor pozwoli nosić się również jesienią ;) Znajdziecie je >>TUTAJ<< Ostatnio bardzo polubiłam się z moim białym bieliźnianym topem, który na pewno jeszcze się tutaj pojawi :) A mam go z H&M :) Torebka w kolorze baby blue od Rosegal, przyznam szczerze, że trochę inaczej ją sobie wyobrażałam :) Dostępna jest >>TUTAJ<< Dajcie znać co sądzicie o tym zestawie :)
Mam dla Was kupony zniżkowe : 
>>ZAFUL<< 10-20 % zniżki na HASŁO : ZafulChen :)
>>Rosegal<< 10-20 % zniżki na HASŁO : RosegalChen :)








You Might Also Like

13 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl